Mika “Immu” Ilmén ilmoitti torstaina Instagramissa, että hän tulee järjestämään uuden vapaaottelutapahtuman 12. syyskuuta Helsingin Jäähallissa.
IFC:n nokkamieheltä Immulta saatiin mieluisia uutisia torstaina, kun mies ilmoitti oman Instagram-tilinsä Tarinat-osiossa, että uuden tapahtuman ajankohta on varmistunut. Seuraava tapahtuma tullaan järjestämään 12. syyskuuta Helsingin Jäähallilla. Sen sijaan tapahtuman nimestä ei puhuttu mitään vielä mitään. Myöskään IFC ei ole vielä omissa kanavissaan vahvistanut tapahtumaa, joten varmistusta ei ole vielä sillä, että onko kyseessä IFC 2 -ilta.
Immun ensimmäinen tapahtuma oli 21. maaliskuuta Nordiksella järjestetty Immun Fight Club 1. Tuolloin oli puhetta, että IFC 2 tullaan järjestämään vielä vuoden 2026 syksyllä, johon oli jäähallikin varattu.
Se on joka tapauksessa varmaa, että yksi jättimäinen vapaaottelutapahtuma varmistui jälleen syksylle, joten kansalle on tarjolla jälleen sirkushuveja.
Tapahtumaan on toistaiseksi tiedossa vain yksi ottelija, sillä thainyrkkelijä Veeti Liimatainen varmisti aikaisemmin huhtikuussa paikkansa otteluiltaan, kun hänet valittiin Crest Fight 2 -tapahtuman parhaaksi ottelijaksi.
Ottelijat: Mika "Immu" Ilmén




